Kundfördelar

Med vårt onlineverktyg förenklar vi din administration och gör även beställningarna mycket enklare att hantera

Som kund hos Toplux får du en unik shop med adminstrativa styrverktyg anpassade efter ditt företags unika behov. Vår målsättning är alltid att förenkla din administration och beställningsrutinerna för företagets medarbetare. Våra verktyg ger dig full kontroll över företagets skyddsbehov ner på enskild medarbetares nivå. Det gör att du alltid kan känna dig trygg att varje medarbetare har rätt utrustning och relevant skyddsbehov för sina arbetsuppgifter.

Din unika shop

Vi bygger er shop utifrån era unika behov. Det betyder att vi går igenom era behov och anpassar sedan budgetverktyg, sortiment och logistiklösning för just ert företag.

 

1. Budgetverktyg
För att ni skall ha kontroll på era utgifter så kan vi koppla på ett budgetverktyg till er shop. Ni kan då sätta en budget som ger er en övergripande helhetssyn, detta kan man skapa ner till individnivå.


2. Styrt sortiment
För att garantera att ni handlar det sortiment som är överenskommet så byggs shopen enbart med detta sortiment. Här kan man även styra till olika sortiment för olika avdelningar vid behov.


3. Flexibla logistiklösningar
Vad har ditt företag för logistikbehov? Vi går igenom era behov och skapar den logistiklösning som blir mest effektiv för ert företag. Det betyder ofta besparingar på lagersidan eftersom leverans kan ske direkt till medarbetaren. Vi kan även lösa hemleverans.


4. Kontroll på ditt skyddsbehov
Oavsett storlek på företag så har du och dina medarbetare en god översikt att ert sortiment täcker era behov av skydd. Tillsammans med er går vi regelbundet igenom ert sortiment så att det uppfyller de krav som ni har på er arbetsplats.

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår